Garderobe

Kloster-Interiør tilbyder et stort og varieret udvalg af garderobeløsninger. Det kan være lige fra almindelige garderobeskabe til børneværelset eller den store skydedørsgarderobe til soveværelset. Vi har også lavet nogle specialløsninger til hjemmekontoret.

En anden populær løsning er walk-in garderoben, som både kan være i åben forbindelse med soveværelset eller bag skydedøre. Spørg bare, vi hjælper gerne med at finde den rette indretning for netop hos jer.

Bryggers - Baggang

Bryggerset er et centralt arbejdsrum i hjemmet, som kræver at være multifunktionelt. Bryggerset er derfor et rum, hvor det skal være behageligt at opholde sig.

For at få et ideelt rum er det vigtigt, at der er masser af opbevaringsplads med gode skabe og skuffer til mange former for opbevaring.

Bryggerset fungerer ligeledes som vaskerum, hvor vaskemaskine og tørretumbler skal have en plads, der gør det let at håndtere den daglige vask.

Garderobe

Kloster Interiør tilbyder et stort og varieret udvalg af garderobeløsninger

Bryggers

Kloster Interiør hjælper med at indrettet funktionelle arbejdsrum med gode opbevaringsmuligheder...